.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشيه گلايه‌هاي نمايندگان از برخي مقامات دولتي

با پيگيري‌هاي خبرنگار «تابناك» درباره نارضايتي برخي نمايندگان از عملكرد مقامات دولتي، مطالب تازه‌اي در اين باره و نيز افول يكباره راي محصولي در ميان فراكسون اكثريت به دست آمد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، پس از پيگيري‌هاي صورت گرفته از برخي نمايندگان اصولگراي مجلس درباره موج نارضايتي موجود ميان تعداد زيادي از نمايندگان، مشخص شد كه عملكرد برخي مقامات دولتي از جمله موضع‌گيري‌هاي مشاور مطبوعاتي رئيس‌جمهور و نيز دلخوري شماري از نمايندگان مازندراني مجلس كه نسبت به كيفيت حضور خود در جلسه هيات دولت در مازندران گلايه داشته و از آن ناراضي بودند، سهم بسزايي در تنش اين روزهاي مجلس و گلايه‌هاي بهارستان نشينان از چگونگي برخورد مقامات مسئول دولتي داشته است.

اين در حالي است كه اين اقدام مسئولان دولتي كه موجب عدم دعوت با شأنيت آنان به هيأت دولت در مازندران شده بود، جو امروز مجلس را متشنج و بسياري از نمايندگان را نسبت به چنين اقداماتي دلخور و گلايه‌مند كرده بود.

گفتني است كه بنا بر اطلاعات رسيده به «تابناك»، پيش از اين نيز در جريان سفر هيأت دولت به اردبيل نارضايتي‌هايي ميان نمايندگان نسبت به نوع برخورد مقامات دولتي پديد آمده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.